ОШ " СВЕТОЗАР МАРКОВИЋ" -- Бачко Градиште -- SVETOZAR MARKOVIĆ ÁLTALÁNOS ISKOLA, BÁCSFÖLDVÁR
ЗНАЊЕ ЈЕ МОЋ - A TUDÁS HATALOM
  • О школи
  • ВЕСТИ
  • ИНФОРМАЦИЈЕ
  • УЧЕНИЦИ
  • ЗАПОСЛЕНИ
  • ОРГАНИ ШКОЛЕ
  • Контакт

Претрага




Календар

Јун 2025
НЕДПОНУТСРЕЧЕТ ПЕТСУБ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930


Анкета

Како би оценили наш сајт?

Одличан је.
Није лош.
Не свиђа ми се.


Резултати

Банери

Распоред емитовања образовних садржаја






Администрација






Правилник о похвалама и наградама


            На основу члана 57. став 1. тачка 1. Закона о основама система образовања и васпитања („Службени гласник РС“, број 72/2009,52/2011 и 55/2013), а у вези са чланом 47. („Службени гласник РС“, број 72/2009, 52/2011 и  55/2013. год.) Закона о основама образовања и васпитања, Школски одбор је на седници одржаној дана 27.03.2015. године донео Одлуку о изменама Правилника о похвалама и наградама ученика Основне школе „Светозар Марковић” Бачко Градиште. Текст Правилника након измена гласи:
 
П Р А В И Л Н И К   О ПОХВАЛАМА И НАГРАДАМА УЧЕНИКА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
„ СВЕТОЗАР МАРКОВИЋ ”
 
Члан 1.
            Ученици који се истичу својим радом и понашањем, као и ученици који постижу изузетне резултате у савлађивању појединих облика образовно - васпитног рада могу бити похваљивани и награђивани.
            Овим Правилником утврђује се врсте похвала, награда и диплома за изузетан општи успех ученика у учењу и владању и услови и начин доделе ученицима                  ОШ „ Светозар Марковић ”.
Члан 2.
            Похвале могу бити писмене и усмене.
            Писмене похвале (похвалнице) додељују: директор школе, на предлог  Наставничког  већа.
            Писмене похвале Наставничког већа за одличан успех и примерно владање уписују се у ђачку књижицу.
            Усмене похвале упућују: директор школе, одељенски старешина, предметни наставници, педагошко психолошка служба.
            Усмене похвале се саопштавају јавно, кроз књигу обавештења, пред одељењем, свим разредима, свим запосленима у Школи или пред наставницима и родитељима.
 
Члан 3.
            Писмене похвале се додељују: Одељенској заједници, ученичкој организацији, групи ученика и појединцу који су се својим радом, залагањем истакли у односу на остале колективе и појединце.
 Писмене похвале се додељују и појединцу или групи ученика који су на такмичењима у школи или ван ње, као и у другим хуманитарним, друштвеним, спортским и креативним областима, постигли запажене резултате.
            Усмене похвале се упућују одељенској заједници, ученичкој организацији, групи ученика и појединцу који су се својим радом, залагањем или понашањем истакли у односу на остале колективе или појединце.
 
Члан 4.
            Награде могу бити додељене у виду диплома и књига.
 
Члан 5.
           Наставничко веће додељује похвале, награде, дипломе и то :
1.         за одличан успех и примерно владање на крају школске године,
2.         дипломе „ Вук Караџић ”
3.         Посебне дипломе
4.         звање Ученика генерације  ( ОДЛУКОМ НАСТАВНИЧКОГ ВЕЋА ШКОЛЕ ОД 23.06.2015.г. И ОДЛУКОМ ШКОЛСКОГ ОДБОРА ОД 14.09.2015.г. УКИДА СЕ ЗВАЊЕ "УЧЕНИК ГЕНЕРАЦИЈЕ"  УСЛЕД НЕГАТИВНИХ ПОСЛЕДИЦА КОЈЕ СУ ИЗАЗВАНЕ ИЗБОРОМ ЂАКА ГЕНЕРАЦИЈЕ У ШК.2014/2015.г. Сходно томе  престају да важе и све одредбе овога Правилника а које се односе на избор "Ђака генерације" )
5.         звање Спортиста генерације
Члан 6.
            Наставничко веће награђује књигама ученике осмог разреда,  за одличан успех и примерено владање на крају школске године.
            Наставничко веће писмено похваљује (додељује похвалницу) ученицима другог, трећег, четвртог, петог, шестог и седмог разреда за одличан успех и примерено владање на крају школске године и за постигнуте резултате у појединим областима образовања и васпитања.
 
Члан 7.
            Наставничко веће додељује диплому „ Вук Караџић ”.
            Диплома „ Вук Караџић ” додељује се ученику за изузетан општи успех, учење и примерно владање.
            Диплома „ Вук Караџић ” додељује се ученику:
1.         Ако је од петог до осмог разреда на крају сваке школске године постигао одличан успех из свих предмета прописаних наставним планом и програмом,
2.         Ако је имао примерно владање,
3.         Ако је поред постигнутог одличног успеха из свих предмета и примерног владања добио најмање једну посебну диплому или једну од прве три награде на општинском, градском или зонском  такмичењу,
            Наставничко веће школе утврђује да ли предложени ученици испуњавају услове утврђене овим Правилником за додељивање одговарајуће дипломе и доноси одлуку којим се ученицима додељује Диплома „Вук Караџић”, а којим посебне дипломе из члана 9. овог Правилника.
            Поступак за доделу дипломе „Вук Караџић” покреће Одељенско веће осмог разреда.
Члан 8.
            Наставничко веће додељује посебне дипломе .
            Посебне дипломе додељују се ученику за наставни предмет који је изучаван најмање две школске године.
            Посебна диплома се додељује ако је ученик :
            1. постигао позитиван општи успех и примерно владање на крају сваке школске године,
            2. постигао одличан успех из тог наставног предмета на крају сваке школске године,
            3. добио једну од прве три награде на општинском , градском, зонском такмичењу.
 
            Ако није организовано општинско, градско или зонско такмичење из одређеног наставног предмета, Посебна диплома додељује се ученику који поред услова из тачке 1. и 2. овог члана испољи посебну способност и склоност за тај наставни предмет и постигне потпуније и шире познавање његовог садржаја него што је предвиђено наставним планом и програмом.
Члан 9.
            Ученику се додељују Посебне дипломе за следеће наставне предмете:
1.  српски језик,
2.  матерњи језик за ученике националне мањине,
3.  страни језик,
4.  историја,
5.  географија,
6.  биологија
7.  математика,
8.  физика,
9.  хемија,
10.  музичка култура,
11.  ликовна култура ,
12.  физичко васпитање,
13.  техничко и информатичко образовање.
 
Члан 10.
            Ученик коме је додељена Диплома „Вук Караџић” може се доделити и једна или више Посебних диплома, под условом утврђеним овим правилником. 
            Поступак доделе Посебних диплома покреће Одељенско веће школе.
 
Члан 11.
            Наставничко веће додељује звање Ученик генерације придржавајући се критеријума из члана 12. овог Правилника.
            Предлог за доделу звања Ученик генерације даје одељенска заједница и одељенски старешина одељења одељенском већу уз обавезну презентацију свих постигнутих резултата и освојених бодова попуњавањем табеле са елементима за бодовање избора ученика генерације која је саставни део Правилника.
            Табелу попуњава и за тачност података је одговоран одељенски старешина.
            Одељенско веће разматра предлог, а одлуку о носиоцу звања доноси Наставничко веће на седници.
            Ученик генерације је ученик који је током школовања постигао изузетне резултате, као и прва три места, у више области образовања и васпитања на различитим нивоима и дао допринос својој афирмацији и афирмацији јавне делатности школе, заједништву одељења и генерације.
Члан 11.а
            Уколико ученик из одељења на српском наставном језику и ученик из одељења на мађарском наставном језику, применом критеријума из члана 12. овог Правилника, постигну једнак број бодова, Наставничко веће може одлучити о додели звања ''Ђак генерације'' обојици ученика.
            Уколико ученик из одељења на мађарском наставном језику, применом критеријума из члана 12. овог Правилника постиугне више бодова на начин да је вишак тих бодова остварен на такмичењу из српског језика као нематерњег а с обзиром да ученици на српском наставном језику немају ту могућност, у том случају Наставничко веће може да одлучи о додели звања  „Ђак генерације“ обојици ученика.
            У свему осталом Правилник о похвалама и наградама ученика Основне школе ''Светозар Марковић'' Бачко Градиште остаје на снази.
 
Члан 12.
Критеријуми на основу којих се проглашава (додељује звање) ученик генерације су :
            1. Да је ученик носилац Дипломе „ Вук Караџић ”,
            2. Број посебних диплома.
            3. Број бодова за освојена места на такмичењима – општинском, градском, зонском, републичком, међународном, чији је организатор Министарство просвете, школа, стручна друштва и други организатори у сарадњи са Министарством просвете.
            4. Да је у току школовања имао правилан и коректан однос према ученицима  наставницима, стручним сарадницима и другим запосленим у школи.
5.  Активност у раду школе, органима школе и ученичким организацијама као и у културној и јавној делатности школе  и локалној заједници
 
Члан 13.
2. Број посебних диплома.
 
            Свака посебна диплома носи 5 бодова.
 Број посебних диплома  x 5 бодова

Назив дипломе Број бодова Укупно
1.    
2.    
3.    
Члан 14.
 
3. Број бодова за освојена места на такмичењима
 
  • Рачунају се само такмичења које организује Министарство просвете и спорта , тј савез за школски спорт
 
  • У табелу се уносе коначни бодови за достигнуће. Нпр. ако је то учешће на општинском такмичењу уноси се 5 бодова ; ако је то учешће на окружном после 1.м на општинском уноси се : 20 (1.м) + 5 (учешће) = 25 бодова ; учешће на реп. после првог на окр. 50+5. Ако је то нпр. Треће место на реп. онда упишите 60 бодова.
 
  • Уколико ученик има више освојених места на регионалном или републичком нивоу из истог предмета – дисциплине тада се узима у обзир само један, и то најбољи пласман, док се остали пласмани бодују као учешћа (5 одова)
    Пример:  три  пута прво место на реп. = 80+5+5= 90 бодова
 
  • Код колективних – екипних наступа на региону или републичком нивоу бодује се умањено за 5 бодова од предвиђеног по рангу такмичења . Прим. 2.м на окружном се бодује као 40-5= 35 бодова
  • Уколико је ученик остварио пласман и појединачни екипно у истој дисциплини у обзир се узима пласман који му доноси већи број бодова а други се бодује као учешће.
 
  • Уколико је ученик учествовао на више различитих спортских такмичења у току једне године могу да му се рачунају максимално два учешћа или два најбоља пласмана . Пример: Учесник на 4 такмичења од тога 2.м на окружному : 5 (учешће општ) + 40 (или 40-5 екипно) = 45 (40) бодова
 
  • Ако је  спортски резултат бодован по  3. ставу са 5 бодова тада и он улази у суму бодова поред два најбоља резултата
 
  • За  предмете Ликовна култура и Музичка култура / Веронаука-Грађанско васп. бодују се освојене награде на конкурсима и манифестацијама . Исти се бодују у рангу општинских такмичења. Бодује се само један- најбољи пласман у току једне школске године.
 
  • Одељенски старешина је у обавези да попуни табелу уносећи само пласмане док ће бодовање извршити заједно разредне старешине 8. Разреда ( у даљем тексту комисија за бодовање).
Табела бодовања за  успех ученика на такмичењима:
 
 
Предмет разред Бодови за учешће Општинско 5  
V VI VII VIII Окружно 5  
Српски /мат.ј         Република 5  
Српски- немат         Општинско 1.м 20  
Енглески         2.м 15  
Ликовна к.         3.м 10  
Музичка к         Окружно 1.м 50  
Историја         2.м 40  
Географија         3.м 30  
Физика         Републичко 1.м 80  
Хемија         2.м 70  
Математика         3.м 60  
Биологија         Укупно бодова за
такмичења:
 
 
Техничко        
Немачки ј.        
Информатика        
Верон/грађ.        
Спорт-        
Спорт-        
Спорт-        
         
         
Укупно:            
 
 
Члан 15
4. Да је у току школовања имао правилан и коректан однос према ученицима 
 
            Оцену да је у току школовања имао правилан и коректан однос према ученицима  наставницима, стручним сарадницима и другим запосленим у школи доносе стручна већа, одељенска већа, одељењска заједница и комисија.
 
 
 
Члан 16.
Табела бодовања за правилан и коректан однос према ученицима, наставницима,стручним сарадницима и другим запосленим у школи.
 
  веома се истиче врло добар добар истиче  се  (10)
врло добар  (5)
добар (2)
ученици      
наставни кадар      
шира заједница      
       
       
       
 
  • Веома се истиче:  Ученик се према другим ученицима односи са поштовањем, не улази у вербалне или физичке конфликте, помаже другим ученицима у раду и учењу, омиљен је у друштву , комуникативан и дружељубив. Према наставном кадру и помоћном особљу се увек односи са поштовањем, културно и примерно се изражава и има присан однос.
  • Врло добар: Ученик има коректан однос према другим ученицима али понекад улази у вербалне конфликте са другом децом, Повремено помаже другим ученицима у раду. Према запосленима има коректан однос .
  • Добар : Ученик је коректан али није нарочито омиљен у друштву и не остварује нарочиту сарадњу са другом децом. Повремено долази у озбиљније вербалне сукобе. Повремено долази у вербалне сукобе са запосленима.
 
Члан 17.
                   5.  Активност у раду школе, органима школе и ученичким организацијама као и у културној и јавној делатности школе  и локалној заједници
 
Назив организације/ манифестације РАЗРЕД сума
/ 4 /
Иницијативан 15
V VI VII VIII Активан 10
Ученички парламент           Кооперативан 5
Тим-           Укупно:
Тим-          
Организовање-учешћа у ваншколским активностима и манифестацијама          
Организовање-учешћа у школским активностима и манифестацијама          
Укупно            
 
 
  • Иницијативан :  Ученик предњачи у активностима, самоиницијативно делује на унапређењу активности, предводи и помаже другим ученицима, преузима одговорност  и спроводи организацију активности.
  • Активан : Ученик активно учествује у активностима, истрајан је и поуздан.( Уређује паное, школске новине, активан у еколошким акцијама...)
  • Кооперативан : Ученик учествује повремено у активностима, учествује у заједничким акцијама и мање захтевним догађајима.(пева у хору, помаже у еколошким акцијама, ..)
  • Бодовање се врши тако да се у једној категорији израчуна просек за све четири године (V-VIII).
  • Одељенски старешина у табелу уноси предлог бодова
  • У суму бодова улази само један-бољи резултат учешћа у тимовима
  • Одељенски старешина је дужан да уз предлог бодова за укупну активност у једној години приложи образложење о броју,врсти манифестација или активности  и учешћу ученика у истим.
  • Комисија за бодовање одлучује о коначном броју предложених бодова на основу приложене документације и мишљења.
 
Члан 18.
 
            Уколико два ученика имају исти број бодова, ученик генерације биће изабран након корективног бодовања према додатним критеријумима, а то су:
 
  1. Број бодова за успех 5,00 на полугодишту од V-VIII разреда; за сваки разред по      2 бода;
     2.    Број учешћа на општинским такмичењима од IV до VIII разреда; за свако учешће   по 2 бода.
            Бодовање по корективним бодовима се врши прво под тачком 1. па затим, ако је потребно, под тачком 2.
 
 
Члан 19.
            Уколико и након бодовања према додатним критеријумима не може да се одреди ученик генерације, носилац звања Ученик генерације ће бити ученик за кога јавно гласа већина од укупног броја чланова Наставничког већа.
 
Члан  20
 
            Спортиста генерације
 
            Ученику који се истиче својим радом и понашањем a који постиже изузетне спортске  резултате у оквиру неке спортске гране или више спортова како у школском спорту тако и у редовним спортским такмичењима у оквиру спортског савеза Србије додељује се звање „Спортиста генерације“
 
Члан 21
Наставничко веће додељује звање Спортиста  генерације придржавајући се критеријума из члана 22. овог Правилника.
            Предлог за доделу звања Спортиста генерације даје одељенска заједница, одељенски старешина одељења или стручно веће за физичку културау, одељенском већу уз обавезну презентацију свих постигнутих резултата и освојених бодова попуњавањем табеле са елементима за бодовање избора спортисте генерације која је саставни део Правилника.
            Табелу попуњава и за тачност података је одговоран одељенски старешина
                Звање  се додељује по правили, на крају осмог разреда и то, ако има ученика који испуњавају критеријуме за избор Спортисте генерације.
 
Члан 22
            Начин бодовања и критеријум за избор   „Спотисте генерације“:
Бодовање за школски спорт
  • Бодују се сви нејбољи остварени резултати .
  • Бодују резултати остварени на такмичењима које организује Министарство Просвете и спорта .
  • У табелу одељенски старешина уноси пласмане док бодовање врши комисија.
  • Уколико је ученик остварио успех и у појединачној и у екипној категорији истог спорта бодује се један-бољи резултат.
  • Постигнућа у екипним спортовима се вреднују исто као и у појединачној категорији.
 
 
 
Бодовање за  ваншколски спорт
 
  • Бодују се такмичења која се организују као редовна такмичења-лиге у оквиру спортских савеза Р. Србије
  • Не бодују се посебни турнири
  • Бодују се ученици који су као појединци или део екипе активни спортисти у одређеном спорту
  • Под међународним такмичењима се сматрају регионална, европска и светска такмичења али не и међународни турнири .
 
Члан 23
            Уколико два ученика имају исти број бодова, за спортиста генерације биће изабран онај који оствари више бодова из школског спорта.
 
Члан 24.
            За спровођење Правилника одговоран је директор школе .
 
Члан 25.
            Овај Правилник ступа на снагу у року од 8 дана од дана објављивања на огласној табли школе.
 
             Број: 134/15
 
             Датум објављивања:      6.4.2015.г.
          
            Датум ступања на снагу:   14.4.2015.г.                                                                  
 
                                                           
                                                                                                                                                                                                                                                                       ПРЕДСЕДНИК   
                                                                                                                                                                                                                                                                 ШКОЛСКОГ ОДБОРА
                                                                                                                                                                                                                                                ________________________________
                                                                                                                                                                                                                                                                   Гордана Стојшић
 
 
ТАБЕЛЕ ЗА БОДОВАЊЕ ДОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
 
Име и презиме ученика:______________________________________________________
 
одељење: ______________ ; одељенски старешина:_______________________________
 
Носилац дипломе „Вук Караџић“            ДА        НЕ
 
Уколико је претходно заокружено „не“ ученик се даље не бодује
 
Таб.1.   Успех ученика по разредима:
 
Разред : Просек: Сабрати просеке и помнижити са коеф. 4 Максимално 80 бодова
V  
VI  
VII  
VIII  
Укупно: (сума*4)
 
Разред : Просек на полугодишту Сабрати просеке и помнижити са коеф. 4 Максимално 80 бодова
V  
VI  
VII  
VIII  
Укупно: (сума*4)
 
Правилник бодовања такмичења и примери
бодовања
  • Рачунају се само такмичења које организује Министарство просвете и спорта , тј савез за школски спорт
  • У табелу се уносе коначни бодови за достигнуће. Нпр. ако је то учешће на општинском такмичењу уноси се 5 бодова ; ако је то учешће на окружном после 1.м на општинском уноси се : 20 (1.м) + 5 (учешће) = 25 бодова ; учешће на реп. после првог на окр. 50+5. Ако је то нпр. Треће место на реп. онда упишите 60 бодова.
  • Уколико ученик има више освојених места на регионалном или републичком нивоу из истог предмета – дисциплине тада се узима у обзир само један, и то најбољи пласман, док се остали пласмани бодују као учешћа (5бодова)
    Пример:  три  пута прво место на реп. = 80+5+5= 90 бодова
  • Код колективних – екипних наступа на региону или републичком нивоу бодује се умањено за 5 бодова од предвиђеног по рангу такмичења . Прим. 2.м на окружном се бодује као 40-5= 35 бодова
  • Уколико је ученик остварио пласман и појединачни екипно у истој дисциплини у обзир се узима пласман који му доноси већи број бодова а други се бодује као учешће.
  • Уколико је ученик учествовао на више различитих спортских такмичења у току једне године могу да му се рачунају максимално два учешћа или два најбоља пласмана . Пример: Учесник на 4 такмичења од тога 2.м на окружному : 5 (учешће општ) + 40 (или 40-5 екипно) = 45 (40) бодова
  • Ако је  спортски резултат бодован по  3. ставу са 5 бодова тада и он улази у суму бодова поред два најбоља резултата
  • За  предмете Ликовна култура и Музичка култура / Веронаука-Грађанско васп. бодују се освојене награде на конкурсима и манифестацијама . Исти се бодују у рангу општинских такмичења. Бодује се само један- најбољи пласман у току једне школске године.
  • Одељенски старешина је у обавези да попуни табелу уносећи само пласмане док ће бодовање извршити комисија за бодовање.
 
Таб.2.   Успех ученика на такмичењима:
 
Предмет разред Бодови за учешће Општинско 5  
V VI VII VIII Окружно 5  
Српски /мат.ј         Република 5  
Српски- немат         Општинско 1.м 20  
Енглески         2.м 15  
Ликовна к.         3.м 10  
Музичка к         Окружно 1.м 50  
Историја         2.м 40  
Географија         3.м 30  
Физика         Републичко 1.м 80  
Хемија         2.м 70  
Математика         3.м 60  
Биологија         Укупно бодова за
такмичења:
 
 
Техничко        
Немачки ј.        
Информатика        
Верон/грађ.        
Спорт-        
Спорт-        
Спорт-        
         
         
Укупно:            
 
 
Таб.3.  Активност у раду школе, органима школе и ученичким организацијама као и у локалној заједници
 
Назив организације/ манифестације РАЗРЕД сума
/ 4 /
Иницијативан 15
V VI VII VIII Активан 10
Ученички парламент           Кооперативан 5
Тим-           Укупно:
Тим-          
Организовање-учешћа у ваншколским активностима и манифестацијама          
Организовање-учешћа у школским активностима и манифестацијама          
Укупно            
 
 
  • Иницијативан :  Ученик предњачи у активностима, самоиницијативно делује на унапређењу активности, предводи и помаже другим ученицима, преузима одговорност  и спроводи организацију активности.
  • Активан : Ученик активно учествује у активностима, истрајан је и поуздан.( Уређује паное, школске новине, активан у еколошким акцијама...)
  • Кооперативан : Ученик учествује повремено у активностима, учествује у заједничким акцијама и мање захтевним догађајима.(пева у хору, помаже у еколошким акцијама, ..)
  • Бодовање се врши тако да се у једној категорији израчуна просек за све четири године (V-VIII).
  • Одељенски старешина у табелу уноси предлог бодова
  • У суму бодова улази само један-бољи резултат учешћа у тимовима
  • Одељенски старешина је дужан да уз предлог бодова за укупну активност у једној години приложи образложење о броју,врсти манифестација или активности  и учешћу ученика у истим.
  • Комисија за бодовање одлучује о коначном броју предложених бодова на основу приложене документације и мишљења.
 
Таб.4.   Однос према ученицима , наставном кадру и помоћном особљу.
 
  веома се истиче врло добар добар истиче  се  (10)
врло добар  (5)
добар (2)
ученици      
наставни кадар      
шира заједница      
       
       
       
 
 
  • Веома се истиче:  Ученик се према другим ученицима односи са поштовањем, не улази у вербалне или физичке конфликте, помаже другим ученицима у раду и учењу, омиљен је у друштву , комуникативан и дружељубив. Према наставном кадру и помоћном особљу се увек односи са поштовањем, културно и примерно се изражава и има присан однос.
  • Врло добар: Ученик има коректан однос према другим ученицима али понекад улази у вербалне конфликте са другом децом, Повремено помаже другим ученицима у раду. Према запосленима има коректан однос .
  • Добар : Ученик је коректан али није нарочито омиљен у друштву и не остварује нарочиту сарадњу са другом децом. Повремено долази у озбиљније вербалне сукобе. Повремено долази у вербалне сукобе са запосленима.
 
 
 
 
 
 
ТАБЕЛЕ ЗА БОДОВАЊЕ СПОРТСКИХ ДОСТИГНУЋА УЧЕНИКА
 
 
Име и презиме ученика:______________________________________________________
 
одељење: ______________ ; одељенски старешина:_______________________________
 
 
  • Бодују се сви нејбољи остварени резултати .
  • Бодују резултати остварени на такмичењима које организује Министарство Просвете и спорта .
  • У табелу одељенски старешина уноси пласмане док бодовање врши комисија.
  • Уколико је ученик остварио успех и у појединачној и у екипној категорији истог спорта бодује се један-бољи резултат.
  • Постигнућа у екипним спортовима се вреднују исто као и у појединачној категорији.
 
Таб. 1 Бодовање за спортисту генерације – школски спорт
 
Предмет разред Бодови за учешће Општинско 5
V VI VII VIII Регион 5
Спорт-         Република 5
Општинско 1.м 20  
Спорт-         2.м 15  
3.м 10  
Спорт-         Окружно 1.м 50  
2.м 40  
Спорт-         3.м 30  
Републичко 1.м 80  
Спорт-         2.м 70  
3.м 60  
Спорт-         Укупно бодова за такмичења:  
Спорт-          
Укупно:            
 
Таб. 1 Бодовање за спортисту генерације – ваншколски спорт
 
  • Бодују се такмичења која се организују као редовна такмичења-лиге у оквиру спортских савеза Р. Србије
  • Не бодују се посебни турнири
  • Бодују се ученици који су као појединци или део екипе активни спортисти у одређеном спорту
  • Под међународним такмичењима се сматрају регионална, европска и светска такмичења али не и међународни турнири .
 
Предмет разред Бодови за учешће међународно           20
V VI VII VIII Република 10
Спорт-         Регион 5
међународна такмичења 1.м    80  
Спорт-         2.м   70  
3.м   60  
Спорт-         лига Регион 1.м 20  
2.м 15  
Спорт-         3.м 10  
лига Републичко 1.м 50  
Спорт-         2.м 40  
3.м 30  
Спорт-         Укупно бодова за такмичења:  
Спорт-          
Укупно:            
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
Истакнуто на огласну таблу Школе: 6.4.2015.
 
 
                                                                                                                                                                                                                                             Председник Школског одбора
                                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                                                                                                        ________________________________
                                                                                                                                                                                                                                                        Гордана Стојшић                                

Пројекат Наша Школа (nasaskola.rs) © Академија Филиповић
Нека права задржана. Администратори школа су одговорни за објављени садржај